MEHMET DÜKKANCI İLE FUAR TRENDLERİ, FUARLARDA FARK YARATMAK, FUAR ÖNCESİNDE, ESNASINDA, SONRASINDA YAPILMASI GEREKENLER

Mehmet DÜKKANCI'nın anlatımı ve sunumuyla, "Fuar Trendleri, Fuarlarda Fark Yaratmak, Fuar Öncesinde, Esnasında, Sonrasında Yapılması Gerekenler” webinarı 25 Ocak 2024 Perşembe günü saat 14:00'te Zoom-Webinar uygulaması üzerinden çevrim içi olarak, 229 kişinin katılımıyla gerçekleştirilmiştir.

 

Eğitime katılanlar aşağıdaki konularda bilgi sahibi olma imkanına kavuşmuşlardır:

 

- Fuara katılmayı değerlendirirken hazırlıklar

- Fuarlara katılımın amaçları, temel başarı kriterleri

- Hangi fuara neden gidiyoruz?

- Fuar katılım sözleşmesi sırasında hazırlıklar

- Fuar Bütçesi nasıl yapılır ve uygulanır?

- Fuar hazırlıklarının yönetilmesi

- Fuar hazırlık ekibi, stand görevlileri, ihtiyaçları, hedefleri, eğitimleri

- Nasıl bir fuar standını kime, nasıl bir maliyetle yaptırabiliriz?

- Fuar ürünlerinin seçilmesi, hazırlanması, gönderilmesi

- Fuarda pazarlama araçlarımız ne olmalı?

- Fuara nasıl daha fazla dikkat çekebiliriz?

- Neden ve nasıl kendi ziyaretçimizi davet etmeliyiz?

- Kurulum

- Fuardaki zamanımızı nasıl planlamalı ve nasıl yönetmeliyiz?

- Standınıza nasıl bol bol ziyaretçi çekeriz? Aralarından nasıl müşteri buluruz?

- Ziyaretçi kaydı nasıl planlanmalı ve uygulanmalı?

- Söküm

- Fuarda bizi beğenenler neden bizi aramazlar?

- Fuar nasıl değerlendirilir?

 

Eğitim sonunda Mehmet DÜKKANCI, katılımcıların konuyla ilgili sorularını yanıtlamıştır.

 

Eğitim Bilgi Notu

 

Eğitimin Videosu ve Sunumu Paylaşılmayacaktır.

 

 egitim-4-fuar-trendleri-web-alternatif.jpg